استایل زنانه

ساخت وبلاگ

رویداد مت گالا، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شب در دنیای مد به‌حساب می‌آید و از این نظر با مراسم اسکار در جهان سینما برابری می‌کند. شب سیزدهم سپتامبر امسال هم موزۀ هنرهای متروپولیتن در شهر نیویورک میزبان این ایونت مهم بود. شاید هیچ فرش قرمزی به اندازه فرش قرمز مت گالا برای دوستداران مد و فشن جذاب نباشد؛ پس بدون معطلی به سراغ این مراسم و لباس سلبریتی ها در مت گالا ۲۰۲۱ می‌رویم!

مت گالا چیست؟

مت بال یا مت گالا، یک رویداد مهم در حوزه مد و فشن است که از نظر اهمیت و اعتبار با اسکار برابری می‌کند. در این ایونت، طراحان مد، مدل‌ها، بازیگران و هنرمندان گرد هم جمع می‌شوند تا بهترین‌های خود را در این شب به نمایش بگذارند. این گردهمایی معمولا تمی هم دارد و از تم‌های قبلی می‌توان به تم مذهبی، تم پانک، تم کمپینگ و غیره اشاره کرد!

تم مت گالا ۲۰۲۱ سعی داشت تا مد آمریکایی را یادآور باشد.

 

لباس سلبریتی ها در مت گالا ۲۰۲۱

امسال تنوع گسترده‌ای از لباس‌ها در مراسم فرش قرمز مت گالا ۲۰۲۱ شاهد بودیم. از کیم کارداشیان که با لباسی سرتاسر سیاه ظاهر شد و حتی صورت خود را هم پوشانده بود تا ما را با رعب و وحشت به یاد گردهمایی زنان طرفدار گروه طالبان بیاندازد تا کندال جنر و زویی کراویتز که نوع و طرح لباسشان حاشیه‌ساز شد.

 

کیم کارداشیان روی فرش قرمز مت گالا ۲۰۲۱

به نظر می رسد کیم کارداشیان از همه بیشتر فرش قرمز مت گالای امسال را جدی گرفته بود و شاید به همین دلیل همه ما را با ظاهر عجیبش ترساند. لباس او که تمام بدن و چهره‌اش را پوشانده بود، از هوت کوتور بالنسیاگا انتخاب شده بود و با آنچه که تاکنون بر تن او دیده بودیم، تفاوت داشت. طراحی این لباس سراسر سیاه را دمنا واسالیا بر عهده داشته است.

بیلی ایلیش مت گالا 2021

استایل زنانه...
ما را در سایت استایل زنانه دنبال می کنید

برچسب : مجله مد و فشن, نویسنده : بهناز women-style بازدید : 323 تاريخ : سه شنبه 31 خرداد 1401 ساعت: 15:17